štvrtok 27. februára 2020

Skrátenie obchodného cyklu z týždňa na minúty

Najviditeľnejší dopad z hľadiska výnosov malo neuveriteľné skrátenie predajného cyklu. To, čo kedysi trvalo týždne, rozposielanie katalógov, cenníkov a prijímanie objednávok vieme teraz spraviť za pár minút. Integrovaná webová stránka umožňuje zákazníkov vidieť a nakupovať čo je aktuálne k dispozícií. Celá firma funguje v jedinom systéme, ktorý ponúka takú škálovateľnosť aká bola donedávna dostupná len pre najväčšie podniky.

1 komentár:

  1. „Benjamin Briel Lee bol za každých okolností veľmi profesionálny a neustále ma informoval o všetkom, čo sa deje. Keby som mal nejaké otázky, bol vždy pripravený odpovedať. Bol to môj prvý nákup domov, o procese pôžičky som toho veľa nevedel, veľmi ľahko pochopil veci, o ktorých som mal otázky. Veľmi sa mi páčilo pracovať s ním. “
    Je to úverový referent pracujúci so skupinou investorov, ktorí sú ochotní financovať akýkoľvek projekt alebo vám požičiavajú akúkoľvek sumu s veľmi nízkym úrokom. Kontakt Benjamin Briel Lee E-Mail: Lfdsloans@outlook.com Whats-App Number: + 1-989 -394 - 3740.

    OdpovedaťOdstrániť